Πότε μπορώ να κάνω Web Check-in;

Web Check-in μπορεί να κάνει κάποιος από τη στιγμή που έχει ολοκληρώσει ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων μέσω οποιουδήποτε καναλιού (ιστοσελίδας, mobile εφαρμογής, ταξιδιωτικού γραφείου) και έχει λάβει ηλεκτρονικό κωδικό κράτησης.

Το Web Check-in μπορεί να γίνει τουλάχιστον μισή ώρα πριν το ταξίδι.

Δε μπορεί να κάνει κάποιος Web Check-in από τη στιγμή που έχει λάβει τα πρωτότυπα εισιτήριά του εκτυπωμένα σε θερμικό χαρτί, καθώς σε αυτή την περίπτωση για την επιβίβαση επιδεικνύει τα ίδια αυτά εισιτήρια.

 

Πόσες φορές μπορώ να κάνω Web Check-in το ίδιο εισιτήριο;

Δεν υπάρχει περιορισμός στο πόσες φορές μπορείτε να κάνετε Web Check-in το ίδιο εισιτήριο.

 

Έχω κάνει Web Check-in και θέλω να ακυρώσω το εισιτήριό μου.

Εφόσον έχετε κάνει Web Check-in και θέλετε να ακυρώσετε το/τα εισιτήριά σας θα πρέπει κατ΄ αρχάς να απευθυνθείτε στο πρακτορείο μέσω του οποίου έγινε η αρχική αγορά των εισιτηρίων σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε και με τα κατά τόπους κεντρικά πρακτορεία της Aegean Speed Lines.

Αναφορικά με τους χρονικούς ή άλλους περιορισμούς ακύρωσης εισιτηρίων ισχύει η εμπορική πολιτική της Aegean Speed Lines.

Η ακύρωση E-Ticket μπορεί να γίνει μόνο με ταυτοπροσωπία. Σε περίπτωση άμεσης ακύρωσης από τον πράκτορα, με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου. Σε περίπτωση αιτήματος ακύρωσης μέσω email θα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται μέσω του email που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική αγορά των εισιτηρίων.

 

Έχω κάνει Web Check-in και θέλω να κάνω Open το εισιτήριό μου.

Εφόσον έχετε κάνει Web Check-in και θέλετε να κάνετε Open το εισιτήριό σας (εντός πάντα των χρονικών περιορισμών και όρων που ορίζει η εμπορική πολιτική της Aegean Speed Lines) θα πρέπει να απευθυνθείτε κατ’ αρχάς στο πρακτορείο μέσω του οποίου έγινε η αρχική αγορά. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε και στα κατά τόπους κεντρικά μας πρακτορεία, είτε στην ίδια την Aegean Speed Lines.

Κατά τη μετατροπή ενός E-ticket σε Open, εκτυπώνεται φυσικό εισιτήριο (σε θερμικό χαρτί) που θα αναγράφει «OPENTICKET» και το οποίο πρέπει να παραλάβετε.

Ένα E-Ticket μπορεί να γίνει Open μόνο με ταυτοπροσωπία (επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου). Σε περίπτωση αιτήματος μέσω email, θα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται μέσω του λογαριασμού email που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική αγορά των εισιτηρίων.

 

Έχω κάνει Web Check-in και θέλω να αλλάξω δρομολόγιο.

Εφόσον έχετε κάνει Web Check-in και παρόλα αυτά θέλετε να αλλάξετε δρομολόγιο, θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που αναφέρεται πιο πάνω για τα Open εισιτήρια.

Το πρακτορείο μετά από έλεγχο ταυτοπροσωπίας (επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου), θα μετατρέψει το E-Ticket σας σε Open (οπότε εκτυπώνεται φυσικό εισιτήριο σε θερμικό που θα αναγράφει «OPENTICKET») και στη συνέχεια θα σας το αντικαταστήσει με νέο φυσικό εισιτήριο εκτυπωμένο σε θερμικό χαρτί για το δρομολόγιο που επιθυμείτε. Το OPENTICKET το κρατάει το γραφείο και εσείς παραλαμβάνετε το νέο εισιτήριο.

 

Πώς μπορώ να προμηθευτώ σε έντυπη μορφή το E-Ticket μου εάν χρειαστεί;

Εάν ξεχάσατε το κινητό σας ή η μπαταρία του έχει εξαντληθεί, μπορείτε να εκτυπώσετε το E-Ticket / κάρτα επιβίβασης στα κατά λιμένας κεντρικά μας πρακτορεία έως και 30 και λεπτά πριν από την αναχώρηση του πλοίου.

Θα πρέπει να έχετε άμεσα διαθέσιμο τον κωδικό κράτησης και να γνωρίζετε το επίθετο που αναφέρεται στο εισιτήριο. Η διαδικασία γίνεται μόνο με ταυτοπροσωπία (επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου).

 

Πως γίνεται ο έλεγχος του E-Ticket κατά την επιβίβαση;

Κατά την άφιξή σας στο πλοίο θα πρέπει να έχετε την εικόνα του 2D barcode (δισδιάστατου κώδικα) στην οθόνη του κινητού σας ή του τάμπλετ σας. Κατά το σκανάρισμα από τον αρμόδιο αξιωματικό του πλοίου, βεβαιωθείτε ότι είναι ορατό στην οθόνη ολόκληρο το 2D barcode και ότι είναι ενεργοποιημένος ο φωτισμός της οθόνης σας. Κατά τον έλεγχο θα πρέπει να έχετε επίσης άμεσα διαθέσιμα προς επίδειξη την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριό σας ή το δίπλωμα οδήγησής σας, καθώς γίνεται έλεγχος ταυτοπροσωπίας.

 

Τι μορφή έχει το E-Ticket / κάρτα επιβίβασης;

 

Το E-Ticket / κάρτα επιβίβασης έχει τη μορφή που βλέπετε στην εικόνα δίπλα και αναγράφει:e TICKET

  • το όνομα του πλοίου,
  • το λιμάνι αναχώρησης και το λιμάνι προορισμού,
  • την ημερομηνία και την ώρα του ταξιδιού,
  • την πύλη επιβίβασης (μόνο για το λιμάνι του Πειραιά),
  • την κατηγορία θέσης και τον αριθμό του καθίσματος,
  • το επίθετο του επιβάτη και το αρχικό γράμμα του ονόματός του,
  • το φύλο και τον τύπο του επιβάτη (π.χ. ενήλικας / παιδί / βρέφος) και
  • το είδος της έκπτωσης (εφόσον υπάρχει).
  • Τον αριθμό του εισιτηρίου και τον αριθμό κράτησης
  • Παράλληλα περιλαμβάνει έναν δισδιάστατο γραμμωτό κώδικα (2D barcode). Ο 2D γραμμωτός κώδικας δεν είναι όπως ο συνηθισμένος μονοδιάστατος γραμμωτός κώδικας (1D barcode) που χρησιμοποιείται ευρέως σε ετικέτες προϊόντων, αντίθετα είναι πιο εξελιγμένος και αποτελείται από ένα μοτίβο τετραγώνων. Οι ειδικές συσκευές σάρωσης που χρησιμοποιούνται κατά την επιβίβασή σας διαβάζουν τα τετράγωνα αυτά και τα αποκωδικοποιούν σε γράμματα και αριθμούς οι οποίοι αποτελούν και την ηλεκτρονική απεικόνιση του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου.

 

 

 

 

 Στο E-Ticket μου εμφανίζεται η ένδειξη “Add to Wallet”. Τι είναι αυτό;

Η ένδειξη “Add to Wallet” αντιστοιχεί στην εφαρμογή Wallet της Apple η οποία χρησιμοποιείται σε λειτουργικό σύστημα iOS και η οποία επιτρέπει την αποθήκευση όλων των ηλεκτρονικών σας εισιτηρίων σε έναν κοινό φάκελο στο iPhone ή στο iPod touch. Έτσι το E-Ticket σας είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή στην εφαρμογή Apple Wallet χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο Internet.

 

webCheckIn 120x40px