Πώς μπορώ να αγοράσω εισιτήριο;

Μέσω της ιστοσελίδας  της  AEGEAN SPEED LINES  με χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD, DINERS,αλλά και των χρεωστικών καρτών ElectronVisa και Maestro. Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της AEGEAN SPEED LINES ή στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς μας πράκτορες . 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα κεντρικά γραφεία  της AEGEAN SPEED LINES, Εμπορικό Κέντρο «CITY PLAZA», Λεωφόρος Βουλιαγμένης 85 και Ανθέων, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα. Τηλ. : 210 - 9690950, FAX: 210 – 9690959, e-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Μόλις έκλεισα εισιτήρια  από την ιστοσελίδα της AEGEAN SPEED LINES.  Πώς θα παραλάβω το εισιτήριο μου;

Η ισχύουσα νομοθεσία καθορίζει  για λόγους ασφάλειας, ότι για να επιβιβαστεί οποιοσδήποτε επιβάτης στο πλοίο, θα πρέπει να κατέχει το έντυπο του εισιτηρίου.   Εάν λοιπόν  έχετε «κλείσει» τα εισιτήρια σας μέσω της ιστοσελίδας μας, τότε θα παρατηρήσατε ότι λίγο πριν σας ζητηθεί να δηλώσετε την πιστωτική σας κάρτα, το σύστημα σας ζήτησε να δηλώσετε τον τρόπο παράδοσης των εισιτηρίων σας.  Εάν επιλέξατε:

- «Από τα κεντρικά μας πρακτορεία» τότε μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας , όποτε εσείς το επιθυμείτε μέχρι και μια ώρα πριν την αναχώρηση από τα κεντρικά μας πρακτορεία,  τα στοιχεία επικοινωνίας τους  μπορείτε να τα βρείτε εδώ.  

-« Courier», τότε  τα εισιτήρια θα σας παραδοθούν στη διεύθυνση που δηλώσατε. Εάν η κράτηση σας υπερβαίνει στο σύνολό της τα 250 ευρώ, τότε η αποστολή των εισιτηρίων μέσω courier σας παρέχεται δωρεάν. Εάν η αξάα των εισιτηρίων είναι κάτω των 250 ευρώ, υπάρχει δυνατότητα αποστολής με χρέωση 20 ευρώ ανεξαρτήτως προορισμού.

 

Θέλω μόνο πληροφορίες,  για παράδειγμα,  θέλω να μάθω την τιμή του εισιτηρίου για τη διαδρομή που θέλω να ταξιδέψω;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την AEGEAN SPEED LINES στον αριθμό 210 - 9690950 καθημερινά από τις 08:00 π.μ έως τις 8:00 μμ.  Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της AEGEAN SPEED LINES ή στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς σας πράκτορες, ή μέσω της ιστοσελίδας  μας, αφού επιλέξετε τη διαδρομή που σας ενδιαφέρει. Στην ενότητα τιμές θα μπορέσετε να πληροφορηθείτε για την τιμολόγηση των Δρομολογίων.

 

Πως μπορώ να πληροφορηθώ τις ισχύουσες  ειδικές προσφορές και εκπτώσεις που έχει   η AEGEAN SPEED LINES;

Στην ενότητα προσφορές της ιστοσελίδας μας μπορείτε να ενημερωθείτε για τις εκάστοτε ισχύουσες προσφορές ή τηλεφωνώντας στον αριθμό 210 - 9690950 καθημερινά από τις 08:00 π.μ έως τις 8:00 μμ ή επικοινωνώντας με τους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς σας πράκτορες. Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ερώτηση παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Τι κάνω σε περίπτωση ανάγκης για οποιαδήποτε αλλαγή στα εισιτήρια μου;

Εάν επιθυμείτε να ταξιδέψετε κάποια άλλη ημερομηνία, τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στο πρακτορείο που εκδώσατε τα εισιτήρια (ή σε οποιοδήποτε κεντρικό πρακτορείο της AEGEAN SPEED LINES) το αργότερο μέχρι 4 ώρες πριν το ταξίδι  σας,  και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις τα εισιτήρια σας θα αλλαχθούν.

Εάν δεν μπορείτε να ταξιδέψετε και δε γνωρίζετε αυτή τη στιγμή την ακριβή νέα ημερομηνία του ταξιδιού σας, μπορείτε να κάνετε τα εισιτηρια σας «ανοιχτά» («open»). Αυτό σημαίνει ότι τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά για 1 έτος από την ημερα αρχικής έκδοσης τους και μπορούν να αντικατασταθούν για οποιοδήποτε προορισμό της AEGEAN SPEED LINES(φυσικά ισχύουν και για τον αρχικό σας προορισμό), εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Σε αυτήν την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τη διαφορά του ναύλου εφόσον ο νέος σας προορισμός   είναι ακριβότερος από την αρχική αξία του «ανοιχτού» εισιτηρίου. Θυμηθείτε όμως , πως για να κάνετε τα εισιτήριά σας «ανοιχτά» θα πρέπει  να απευθυνθείτε στο πρακτορείο που εκδώσατε τα εισιτήρια (ή σε οποιοδήποτε κεντρικό πρακτορείο της AEGEAN SPEED LINES) το αργότερο μέχρι 4 ώρες πριν το ταξίδι  σας.

Εάν παρόλα αυτά, θα πρέπει να ματαιώσετε το ταξίδι σας, τότε για να ακυρώσετε τα εισιτήρια σας ισχύουν τα εξής:

  • Έως 14 ημέρες προ του απόπλου:  θα λάβετε 100% επιστροφή του ναύλου.
  • Έως 7 ημέρες προ του απόπλου: θα λάβετε 75% επιστροφή του ναύλου.
  • Έως 12 ώρες προ του απόπλου: θα λάβετε 50% επιστροφή του ναύλου.
  • Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ επιστρέφεται ο ναύλος.

Θυμηθείτε πως για οποιαδήποτε ακύρωση απαιτείται η προσκόμιση των εισιτηρίων στο πρακτορείο έκδοσης ή στα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας.

 

Δε βρίσκω τα εισιτήρια μου. Τι κάνω;

Σε περίπτωση απώλειας των εισιτηρίων, η εταιρεία θα  πρέπει να ενημερωθεί οπωσδήποτε προ του απόπλου σας  είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail, ενώ θα πρέπει να συμπληρωθεί και υπεύθυνη δήλωση του επιβάτη για την απώλεια. Σε περίπτωση που απευθυνθείτε σε πρακτορείο, θα πρέπει το πρακτορείο, πριν τον απόπλου να επικοινωνήσει με την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, για την επιβίβαση στο πλοίο, θα πρέπει να εκδοθούν νέα εισιτήρια και να καταβληθεί το αντίτιμο.
Μετά την παρέλευση 30 ημερών από το ταξίδι και μετά από σχετικό έλεγχο στα αρχεία της εταιρείας, η AEGEAN SPEED LINES θα σας αποζημιώσει με επιστροφή ολόκληρου του αντιτίμου του εισιτηρίου.
Η παραπάνω διαδικασία δεν θα  ισχύσει εάν η εταιρεία ενημερωθεί μετά τον απόπλου.

 

Μήπως δικαιούμαι έκπτωση στο εισιτήριο μου;

Για να το εξακριβώσετε αυτό παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε την σελίδα της «Εμπορικής Πολιτικής» στην υπάρχουσα ιστοσελίδα ή απευθυνθείτε στον πλησιέστερο σε εσάς συνεργαζόμενο πρακτορείο.

 

Τι ώρα πρέπει να βρίσκομαι στο πλοίο;

Για λόγους ασφάλειας αλλά και δικής σας καλύτερης εξυπηρέτησης θα πρέπει να είστε στο λιμάνι μία ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση  του πλοίου. Για ό,τι χρειαστείτε το προσωπικό ξηράς αλλά και τα πληρώματα  της  AEGEAN SPEED LINES, είναι πάντα στη διάθεσή σας.

  

Θέλω να μεταφέρω μαζί το κατοικίδιό μου.

Θα είναι χαρά μας να σας υποδεχθούμε με το κατοικίδιο σας, απλά θα πρέπει να γνωρίζετε πως εκείνο θα ταξιδέψει υποχρεωτικά στα ανοικτά καταστρώματα του πλοίου κάτω από την προσωπική σας επίβλεψη. Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα (κρατήσεις δεν γίνονται), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, χωρίς καμία επιβάρυνσή σας, τους ειδικούς χώρους - κλουβιά που υπάρχουν σε όλα τα πλοία μας. Επίσης θα πρέπει να έχετε μαζί σας το βιβλιάριο υγείας του ζώου σας.